PPN-3: Hari Penutup

29 Nov

Aku sempat singgah sebentar ke DBP Kuala Lumpur untuk menjenguk acara penutup PPN 2009. Aku terpaksa bergegas ke LCCT kerana penerbangan pulangku hari itu juga pada jam 3 petang. Rancangan awalnya berangkat dari DBP jam 12. Tapi, bila ada barang-barang yang tak boleh kumuat ke dalam bagasi kecil yang kubawa, aku terpaksa singgah di Kompleks Pertama membeli bagasi yang lebih besar. Ingatkan acara padat PPN 2009 tidak menyempatkan aku membeli-belah. Alhamdlillah, ada juga masa untuk curi-curi ke KLCC dan Sogo. Hehehe…

.

Kalau di DBP KL, ada tempat kami melepas gian menyedut nakortina. Di sini biasanya tempat kami berborak santai dengan geng-geng pemadat. Tempat ini, syurga bagi kami…🙂

.

Untuk teman-teman PENA dan DBP, terima kasih daun keladi. Kalau ada acara lain, jemput-jemput ler  sy lagi… (Saya tak perlu memohon dana kerajaan untuk tiket penerbangan ke luar negeri.  Tak perlu protokol. Tak perlu terhegeh-hegeh cari sponsor. Saya berjalan dengan duit poket sendiri)

HEHEHEHE…

Leave a Reply

